Jak postępować z reklamacją produktu

Reklamacje są proste. Nie potrzebujesz żadnych dokumentów ani formularzy.

Wystarczy odpowiedzieć na wiadomość e-mail otrzymaną podczas zamawiania towaru. Napisz, co jest nie tak z twoim produktem, lub dołącz zdjęcie albo film. Skontaktujemy się z Tobą natychmiast (e-mailem lub telefonicznie) z opisem rozwiązania. Nie musisz się o nic martwić :-)

Często zadawane pytania - FAQ

Kiedy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny? W ciągu 14 dni od dostawy.

Gdzie mam zwrócić / odesłać reklamowany towar?  Najpierw napisz do nas wiadomość e-mail (najlepiej odpowiadając na wiadomość otrzymaną przy składaniu zamówienia), opisz problem, który wystąpił z kupionym produktem. Natychmiast skontaktujemy się z Tobą z odpowiednim rozwiązaniem problemu. Jeśli towar musi zostać odesłany, napiszemy Ci konkretny adres

Czy potrzebuję jakieś specjalne dokumenty lub muszę wypełnić formularz reklamacji? Nie, wystarczy znać adres e-mail, na który zostało utworzone zamówienie. Najlepiej odpowiedzieć na wiadomość e-mail wysłaną podczas przetwarzania zamówienia. Wszystko inne czynności zostaną przez nas zaaranżowane.




  • AQUA MARINA - deski SUP według marki
  • F2 - deski SUP według marki
  • ZRAY - deski SUP według marki
  • SKIFFO - deski SUP według marki
  • WATTSUP - deski SUP według marki
  • GLADIATOR - deski SUP według marki
  • HYDRO FORCE - deski SUP według marki
  • COASTA - deski SUP według marki
  • STX - deski SUP według marki
  • AZTRON - deski SUP według marki
  • LOZEN - deski SUP według marki
  • AQUADESIGN - deski SUP według marki